Welkom bij Brand New Day Bank!

Hieronder kunt u uw nieuwe rekening bij Brand New Day activeren. U kunt inloggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord die wij u per post hebben toegestuurd. Vul alstublieft ook uw geboortedatum in. Nadat u de rekening heeft geactiveerd, kunt u via MijnBND elke dag uw rekeninggegevens inzien.


Inloggen

Heeft u een vraag?

    Uw tijdelijke wachtwoord kan uit verschillende tekens bestaan. Twijfelt u over de tekens in uw wachtwoord? Dan kunt u hieronder controleren of het om een cijfer, een kleine letter of een hoofdletter gaat. Hieronder geven wij aan hoe u bijvoorbeeld de letter O en het cijfer 0 van elkaar kunt onderscheiden.

    Font

    Bent u uw wachtwoord kwijt? Dan kunt u een (nieuw) wachtwoord aanvragen deze link. Met dit wachtwoord kunt u dan inloggen via www.brandnewday.nl/activeren. Direct na inloggen wordt u voor de veiligheid verzocht om het wachtwoord nogmaals te wijzigen.

    Heeft u wel een wachtwoord van ons ontvangen, maar lukt het inloggen niet? Controleer dan eerst of u de juiste tekens heeft ingevoerd. Hierover kunt u hierboven bij ‘Ik twijfel over een cijfer of letter in mijn wachtwoord’ meer nalezen. Heeft u de juiste tekens ingevoerd, maar lukt het inloggen nog niet? Dan kunt u een (nieuw) wachtwoord aanvragen deze link.

    Neem dan contact op met onze Klantenservice. Per e-mail kan dat via bank@brandnewday.nl. Belt u liever even? Gebruik dan het nummer 020-75 85 320. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.30 uur.


Van Allianz naar Brand New Day

Brand New Day neemt de systemen van Allianz niet over. Daarom wordt uw rekening van Allianz omgezet naar een nieuwe rekening van Brand New Day. Nadat u bent ingelogd, uw rekening heeft geactiveerd en de waarde van uw Allianz-rekening is overgeboekt naar uw nieuwe rekening bij Brand New Day, kunt u via MijnBND uw rekening(en) beheren.